IT Betyár | Szolgáltatások

Automatizáld az ügyfélszolgálatod 24/7-ben

Koncentrálj a céged fejlesztésére, az ügyfélszolgálati teendőket bízd chatbot rendszerünkre. Mi beállítjuk, betanítjuk és üzemeltetjük neked.

Mesterséges intelligencia fejlesztő tanfolyam

Növelje cége, vállalkozása hatékonyságát chatbot segítségével !

Csökkentsd az ügyfélszolgálati terheket

Legyél egyéni vállalkozó vagy gigavállalat,  jól jön ha van segítség az ügyfélszolgálati kérdések megválaszolására

A.I. nélkül lemarad a céged

A konkurenciádat elérik az érdeklődők munkaidőn kívül is. A te cégedet? A chatbot egy kiváló -must have- első lépés az AI irányába

Non stop rendelkezésre áll

Hétvégén és záróra után is,
0-24 a hét minden napján. Ne veszíts ügyfeleket, a chatbotunk csatornázza neked ezeket az érdeklődőket, ügyfeleket is

CRM rendszerekbe is integrálható

Chatbotjaink képesek Customer Relationship Management szoftverekbe továbbítani az érdeklődöket

Erőforrások összpontosítása

A kollégák a céged erőforrásait a cégfejlesztésre, vevőszerzésre, üzletkötésre összpontosíthatják. Nem emailek válaszolgatásával, és telefonos ügyfélszolgálattal megy az idejük

Összefoglalva: a mindennapi munka szempontjából is kevesebb telefon és email, de mindez úgy, hogy közben még ügyfeleket, megrendeléseket szerez a vállalkozása.

Minden IT rendszerrel kompatibilis

Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4 Logo 5 Logo 6 Logo 7 Logo 8 Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4 Logo 5 Logo 6 Logo 7 Logo 8

Chatbot szolgáltatás Áraink

Az alábbi feltüntetett összegek bruttó fizetendő végösszegek

Bit Csomag

23,000huf/hó
  • 1.000 üzenet/hó
  • Statikus chatbotok
  • Személyes indulási segítség
  • Modern AI modellek
  • Emailes támogatás

9,000 huf kedvezmény az első 3 hónap árából, augusztusban

Byte Csomag

38,000 HUF/hó
  • 2.000 üzenet/hó
  • Statikus vagy egyszerű dinamikus chatbotok
  • Személyes indulási segítség
  • Integrációs segítség
  • Chatnapló
  • Prioritásos válaszidő
  • Webshop integráció

12,000 huf kedvezmény az első 3 hónap árából, augusztusban

Megabyte Csomag

58,000 HUF/hó - tól
  • 5.000+ üzenet/hó
  • Új AI modellek elérése
  • Akár komplex dinamikus chatbotok
  • Személyes indulási segítség
  • Telefonos + email támogatás
  • Integrációs segítség
  • API integráció
  • Lead gyűjtés

Bit Csomag

253,000 HUF/év
  • 1 ingyenes hónap éves előfizetéssel
  • 1.000 üzenet/hó
  • Statikus chatbotok
  • Személyes indulási segítség
  • Modern AI modellek
  • Emailes támogatás

Byte Csomag

418,000 HUF/év
  • 1 ingyenes hónap éves előfizetéssel
  • 2.000 üzenet/hó
  • Statikus vagy egyszerűbb dinamikus chatbotok
  • Személyes indulási segítség
  • Integrációs segítség
  • Chatnapló
  • Prioritásos válaszidő
  • Webshop integráció

Megabyte Csomag

638,000 HUF/év
  • 1 ingyenes hónap éves előfizetéssel
  • 5.000+ üzenet/hó
  • Akár komplex dinamikus chatbotok
  • Új AI modellek elérése
  • Személyes indulási segítség
  • Telefonos + email támogatás
  • Integrációs segítség
  • API integráció
  • Lead gyűjtés
Mi a statikus és dinamikus chatbot? 🤖

A statikus chatbot egy általad megadott dokumentum alapján válaszol az ügyfelek kérdéseire. Olyan mintha egy ügyfélszolgálatos kolléga válaszolna a Gyakran feltett kérdésekre.

  • Meddig vagyok nyitva? Lehet a kártyával fizetni?
  • Hol tudok időpontot foglalni?
  • Foglalkozik e a cég …. ezzel, azzal, amazzal?!
  • Megfelelő kollégához irányítja az ügyfelet ->
  • Árakat ismertet
  • Átfutási, várakozási időket magyaráz

Általában a ritkábban változó adattal, ismeretanyaggal foglalkozik a statikus chatbot.

A dinamikus chatbot a fejletebb, összetettebb rendszer és technológia

Mindazt tudja, amit a statikus chatbot, de lényegesen naprakészebb. Egy vagy több online rendszerrel is összeköttetésben áll. Adatbázisokkal, vagy akár Google táblázatokkal.

  • Képes raktárkészletet figyelni: „Igen van készleten az xy árú”
  • Képes beazonosítani az ügyfelet, kód/jelszó alapján és személyesebb ügyfélspecifikus tájékoztatást ad

 

Ezek a cégek már használják az AI-t

Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4 Logo 5 Logo 6 Logo 7 Logo 8 Logo 9 Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4 Logo 5 Logo 6 Logo 7 Logo 8 Logo 9

Kik számára jó választás a chatbot megoldás?!

Bármilyen olyan vállalkozás számára ideális, aki szeretné csökkenteni a telefonos, emailes ügyfélszolgálati terheket és növelni szeretné az értékesítéseit és vagy nem szeretne lemaradni a konkurencia versenyben

🏨  Szállásadók / Hotelek / Apartmanok

Az érdeklődők bármikor kaphatnak általános vagy az ő foglalásukról szóló információt

💇 Szépség- szalonok, fodrászatok

Időpontfoglalás és szolgáltatás ismertetés egy helyen, azonnali válaszokkal

🛠️ Műhelyek

Autószerelő, kerékpárszerelő, fém fa megmunkáló műhelyek Ügyfelek gyorsan időpontot foglalhatnak és érdeklődhetnek a szolgáltatásokról

📦 Webáruházak

Termékinformációk, rendeléskövetés és ügyfélszolgálat automatizálva.

🍽️ Éttermek

Foglalások kezelése és napi ajánlatok gyors megosztása automatizáltan

🏡 Ingatlanirodák

Érdeklődők azonnal információt kaphatnak az aktuális ajánlatokról.

🏋️ Edzőtermek, személyi edzők

Órarendekről, bérletekről és szolgáltatásokról ad információt éjjel-nappal.

🥼 Magánorvosi, fogorvosi rendelők

Időpontkérés, gyakori kérdések és árlista elérhető automatikusan.

Chatbot szolgáltatás

Idő és erőforrás megtakarítás

🕒 Takarítson meg időt

📈 Az időt rabló ismétlődő feladatok helyett folglakozhat a cég a növekedéshez szükséges célokkal

A mesterséges intelligencia alapú chatbot azonnal válaszol az ügyfelek kérdéseire

⚙️ Nem akasztja meg a munkát, a fejlődést az állandó telefoncsörgés

💌 Jelentős email időt takarít meg

📝 A chatbot remekül tud szűrni a beszélgetésekből adatot, akár elérhetőséget kér és az ügyféligényt továbbítja egy CRM rendszerbe

Kalkulátor

Naponta átlagosan hány órát tölt olyan feladatokkal, mint kérdések megválaszolása, ügyfélkapcsolatok kezelése vagy értékesítési adminisztráció?

5
3
Az AI rendszerünkkel akár ennyivel többet tudna keresni évente:
3 900 000 Ft
Az AI rendszerünkkel ennyit időt takaríthat meg évente:
780 óra
Az AI rendszerünkkel akár ennyivel többet tudna keresni havonta:
325 000 Ft
Az AI rendszerünkkel ennyit időt takaríthat meg havonta:
65 óra

GY.I.K. – Gyakran Ismételt kérdések

Kattints a kártyákra a válasz megtekintéséhez

Több nyelven is elérhetőek a chatbotok?

Igen, alaphelyzetben is stabilan beszélnek minden nyelvet.

Beállíthatóak, hogy azon a nyelven válaszoljanak, amelyen megszólították őket

Ha ezzel kapcsolatban kérdésed van keress minket nyugodtan!

 

Finomhangolhatóak a chatbotok a precíz válaszokhoz?

Igen. Megerősítő feltanítások alkalmazhatóak, hogy biztosan a kívánt választ adja a chatbot!

Mi van ha a válaszlistában nem szereplő kérdést tesz fel az ügyfél

Az általános alapbeállítás, amit jobb helyeken -így nálunk is- ilyenkor használunk, hogy ha nincs adandó válasza a chatbotnak, akkor a „Ezzel a kérdéssel kérjük fordulj kollégáinkhoz.” választ adja, természetesen akár konkrét kolléga vagy osztály elérhetőségét is mellékelheti, a beszélgetés előzményeinek megfelelően.

 

Mennyi idő alatt lesz működőképes a chatbot?

Az alap csomag (Bit csomag)  megrendelése esetén cca 1 hét

A közepes csomag esetén (Byte csomag) 1-2hét

A maxi-Megabyte csomag esetén 1hét-1hónap az igényektől függően.

 

Mi van, ha megváltozik a szolgáltatásom/árlistám?

Természetesen a chatbot tudásanyaga frissíthető!

  • A bit csomag esetében évente 1 frissítés ingyenes
  • A byte csomag esetében évente 2 frissítés ingyenes

A chabot tudásanyag gyakorlatilag bármikor frissíthető, ennek hozzávetőleges ára 20,000 forint egyszeri díj. A pontos árakról érdeklődj a kapcsolatainkon keresztül

Milyen típusú vállalkozásoknak éri meg?

Hát elég nehéz olyan területet találni ahol NE érné meg.

Csak a megfelelő csomag kiválasztására figyelj, ha mondjuk egyéni vállalkozó, fodrász vagy aki kevesebb telefoncsörgést szeretne, akkor vélhetően nincs szükséged a Megabyte csomagra

30 napos pénzvisszafizetési garancia

  • Hiszünk a szolgáltatásunk minőségében, tudjuk mit csinálunk
  • Van ideje tesztelni a rendszert és meggyőződni a minőségéről
  • Ha nem elégedett a szolgáltatás minőségével visszaadjuk a teljes összeget

Kapcsolatfelvétel az IT Betyár chatbot szolgáltatással kapcsolatban

Űrlapon

Csak töltsd ki az alábbi mezőket értelemszerűen

Emailben

Küldj egy mailt az
info[kukac]itbetyar.hu
címre

Telefonon

 +36203144763

Ha nem lennénk elérhetőek akkor visszahívunk! 

Mi történik regisztráció után?

 

  1. Kapsz egy visszaigazoló emailt, hogy rendszerünk fogadta kérésed
  2.  

  3. Kollégáink, amint lehet felveszik veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben
  4.  

 

Oktatási Ars poetikánk

Mint atléta a tizedmásodpercekért, mint Michelin csillagos séf a tökéletes ízvilágért úgy küzdük mi is, hogy képzéseinken minél hasznosabb információkat, a lehető legmagasabb színvonalon adjunk át a hallgatóságunk számára.

Nincs olyan felmerülő kérdés, amire ne tudnánk egy infografikával vagy interaktív tananyaggal válaszolni. Előadásaink precízek, tanáraink profik valamint képzéseink jó hangulatúak. 

IT Betyar logo